شایسته دختر 15 ساله ی که از حانب پدرش کشته شد


شایسته دختر 15 ساله ی که از حانب پدرش کشته شد
بی بی شایسته دختر 15 ساله ی که بعد ازینکه مورد تجاوز جنسی قرار میگیرد از جانب پدرش بقتل میرسد.
این واقعه درد انگیز تقریبا یکماه پیش در قریه جولا مربوط ولسوالی نهرین ولایت بغلان به حقیقت پیوسته است.
حارمن برات محمد دقیق آمر جنایی ولسوالی نهرین موضوع را چنین شرح داد:
شایسته دختر 15 ساله از جانب 5 تن از افراد مسلح غیر مسؤل بالایش تجاوز جنسی صورت میگیرد و بعدا رها میشود هنگامیکه این چهره معصوم بخانه بر میگردد پدرش وی را با استفاده تبر بقتل میرساند و جسدش را مرموزانه دفن میکند.
حال که بیشتر از یکماه ازین واقعه میگزرد پولیس تازه آگاهی حاصل کرده است .
درین مدت چرا فامیل شایسته این غم بزرگ را بلعیده اند ؟ شاید دلیلش ناتوانی آنان در مقابل این افراد متجاوز و زورمند بوده است. بگفته آقای دقیق پولیس در گرفتاری آنان نیز عاجز است و نمیتواند جلوی فعالیت های آنانرا بگیرد بعلتی که افراد مسلح غیر مسؤل از نیروی کافی برخوردار هستند و پولیس در مقابل آنان ضعیف و کمیت پاینی را داراست.
آمر جنایی نهرین می افزاید این موضوع را به قوماندانی امنیه ولایت بغلان گزارش داده اند اما تا کنون بجز از هدایات کتبی کدام اقدام عملی از جانب مقامات امنیتی   صورت نگرفته است.
این در حالیست که درین اواخر در مورد بررسی اختطاف دو دختر جوان بنامهای بی بی گل و ملیحه از ولسوالی های نهرین و خوست از جانب رییس جمهور حکم صادر گردیده است.
باید گفت در شش ماه اخیر گراف فرار دختران از منزل و تجاوز و ازار و اذیت خانواده ها از جانب افراد مسلح غیر مسؤل بیشتر محسوس بوده و به نگرانی ساکنین این ولسوالی افزوده است.

16/10/1391

Comments

پر طرفدار

خدمات صحی برای مریضان در ولسوالی نهرین بصورت درست عرضه نمی شود

نه وزیر به وعده اش وفا کرد و نه والی

فصل بهار زیباست ولی ترسناک