اختطاف یک دختر جوان از جانب افراد مسلح غیر مسؤل در ولایت بغلان



یک دختر جوان از قریه خواجه گلخار ولسوالی نهرین ولایت بغلان از جانب افراد مسلح غیر مسؤل اختطاف گردیده و سه تن بشمول دو زن مجروح گردیده است.
ثارمن جمال ناصر فرمانده پولیس نهرین ضمن بیان این مطلب میگوید 7 روز قبل این دختر جوان از قریه خواجه گلخار این ولسوالی درحالی اختطاف گردیده است که وی با مادرش بخاطر اشتراک در یک عروسی از ولسوالی اشکمش ولایت تخار به این قریه آمده بودند.
بگفته فرمانده پولیس نهرین هنگامیکه افراد مسلح غیر مسول میخواهند این دختر جوان را اختطاف نمایند. مادر و اقارب این دختر در مقابل اختطاف چیان قرار میگیرد که در اثر تیر اندازی این افراد مسلح دو زن و یک مرد بشمول مادر دختر اختطاف شده مجروح میگردد.
که بعدا این دختر به سمت نا معلومی برده میشود که تا کنون از سرنوشت آن خبری نیست.
فرمانده پولیس نهرین می افزاید از اثر عرض برادر دختر اختطاف شده یکتن را بازداشت کرده اند که فعلا تحت توقیف پولیس قرار دارد.
بگفته او برف باری ها ، دوری راه و موجودیت افراد مسلح غیر مسؤل سبب گردیده است که تا کنون آنان نتوانند افراد اختطاف چی را بازداشت و به پنجه قانون بسپارند.
قریه خواجه گلخار یکی از دورترین نقطه ولسوالی نهرین است که نسبت صعب بودن راه موتر آنجا رفته نمیتواند.
این درحالیست که درین اواخر میزان اختطاف دختران جوان و فرار از منزل دختران درین ولسوالی بالا رفته است. که چندی قبل دختری 16 ساله ی بنام  شایسته بعد ازینکه از جانب افراد مسلح غیر مسؤل مورد تجاوز جنسی قرار میگیرد از جانب پدرش بقتل رسیده بود.

28 / 10 / 1391




Comments

پر طرفدار

خدمات صحی برای مریضان در ولسوالی نهرین بصورت درست عرضه نمی شود

نه وزیر به وعده اش وفا کرد و نه والی

فصل بهار زیباست ولی ترسناک