اعمار یکباب اطاق عاجل در شفاخانه 25 بستر نهرین


یکباب اطاق عاجل و یک حلقه چاه عمیق از طرف تیم  پی – آر – تی  ولایتی ولایت بغلان در شفاخانه 25 بستر نهرین اعمار گردید.
رابیرت مسؤل بخش سیمیک تیم پی – آر – تی ولایتی مقیم این ولایت گفت یکباب اطاق عاجل به طول 12 متر و به عرض 7 متر و یکباب  تشناب 2 بر 3 متر و یک حلقه چاه به عمق 120 متر از بودجه تیم پی آر تی ولایتی ولایت بغلان به همکاری پرژه سرب بخش آمریکایی ها ساخته شده است.
که بعدا از تکمیل این پروژه بروز دوشنبه بحضورداشت تعداد از محاسن سفیدان ولسوالی نهرین بعد از قطع نوار افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.
سید اقبال خامش آمر شفاخانه 25 بستر نهرین ضمن اظهار خرسندی از اعمار اطاق عاجل و حفر چاه عمیق درین شفاخانه ،این اقدام تیم پی آر تی را در راستای خدمت رسانی در حصه صحت بمردم نهرین و ولسوالی های همجوار دیگر مؤثر خوانده افزود داکتران و بیماران درین شفاخانه از نبود آب آشامیدنی صحی بمشکل مواجه بودند که با حفر این چاه عمیق این مشکل جدی آنان مرفوع گردیده است.
تکمیل این پروژه این مدت سه ماه را دربر گرفته و کار اعمار آن از طرف شرکت M H R C C صورت گرفته است.
باید گفت از طرف مسؤل تیم پی آر تی و مسؤلین شفاخانه در مورد  جزییات هزینه مالی این پروژه چیزی گفته نشده و از ارایه این جزییات خود داری کردند.
قابل یاد آوریست شفاخانه 25 بستر نهرین 9 سال قبل از طرف کشور ایتالیا اعمار گردید که اکنون بر علاوه باشنده گان نهرین اهالی ولسوالی های جلگه و برکه از خدمات صحی آن مستفید می گردند.

محراب الدین ابراهیمی – نهرین
25/10/1391

Comments

پر طرفدار

خدمات صحی برای مریضان در ولسوالی نهرین بصورت درست عرضه نمی شود

نه وزیر به وعده اش وفا کرد و نه والی

فصل بهار زیباست ولی ترسناک